Vi arbejder fortsat med planerne om at flytte banerne til et område ved Skinderskovhallen. Der er tale om 7 udendørsbaner + en mnibane og en hal med 3 indendørs baner. Der er stadig en del ting der skal falde på plads, f.eks placeringen..Som det er nu er tanken at anlægget skal placeres ved den eksisterende grusbane øst for tennisbanerne, der skulle være plads til 7 udendørs baner og en hal med plads til 3 indendørs baner + et klubhus. Der er stadig mange uafklarede ting, men det sidste er,at man i 2019 laver jordbundsundersøgelser af området ved grusbanerne ved Skinderskovhallen, derefter skal der laves lokalplan både for området ved Skinderskovhallen og for området ved Ettehavevej.
Så den præcise årstalsberegning for hvornår det nye anlæg kan stå klar er ikke klarlagt, men sandsynligvis inden 2022.
Regnskabet 2020 er hermed fremlagt til orientering.
Regnskabet bliver behandlet på generalforsamlingen, når det igen er muligt at holde en fysisk generalforsamlung i forhold til Covid-19-restriktionerne.
Husk generalforsamling den 22. Marts kl 20.
Vi skal bl.a. tage stilling til, om bestyrelsen skal arbejde videre med udflytningsplanerne.
Der er en lille servering af en sandwich og en øl eller vand.
Håber du kommer🙏
Meld gerne at du kommer til Bente: 29276143 se dagsorden Her kan du også se tegningerne til forslag om udflytningsplanerne. se Regnskab
Referat af Generalforsamling i HIT torsdag 22/3 2018
Referatet af generalforsamlingen kan ses her: Se referat
Svar på spørgsmål til generalforsamlingen 2018 punkt 3:
Der blev spurgt om fordelingen af vores medlemmer.
Vi er 370 medlemmer, heraf er der 280 seniorer, 69 juniorer, 21 ungseniorer.
Indkaldelse til generalforsamling i HIT torsdag den 2. marts 2017 kl. 20.00
Indkaldelse til generalforsamling i
Herlev Idrætsforening Tennisafdeling
torsdag den 2. marts 2017 kl. 20.00
i Skinderskovhallen.
Dagsorden:
Valg af dirigent
Formandens beretning
Regnskabsberetning, budget og kontingent ved kassereren. Skriftligt regnskab udleveres til de fremmødte medlemmer.
Indkomne forslag
Valg af kasserer og øvrige bestyrelsesmedlemmer på valg. Valg af bestyrelsessuppleanter, en revisor og en revisorsuppleant
Debat om afdelingens fremtid
Eventuelt
Forslag fra medlemmerne under punkt 4. skal sendes til